Yasal haklarını Kullanan Doktorlara Tehditler Yağdıran başhekim

1304 izlenme 24 Mart 2022
Reklamlar
Bandırma Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi, yasal haklarını kullanarak iş bırakan doktorlara sözlü şiddet uygulayıp tehdit ederken , “şunu da hemen paketleyin hemen alın hemen.” sözleri tepki çekti.
Bandırma Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde Başhekim Muzaffer Şenveli, grev yapan doktorları odalarından çıkartmak istedi. 
Doktorlar odadan çıkmak istemeyince gerginlik yaşandı. Bandırma Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde başhekim 14 Mart Tıp Bayramı gününde iş bırakan sendikalı sağlık çalışanlarını engellemek istedi.

 Bir sağlık çalışanı tarafından çekilen görüntülerde başhekimin greve giden çalışanların odasına giderek mobbing yaptığı görülüyor.  
Şenveli grev yapan doktorların dinlenme odasına geldi ve acil vakaların alınmayarak evlerine gönderildiğini söyledi. 
Bunun üzerine görüntüleri kaydeden anestezi doktoru “Acil vakalar alınıyor elektif (acil olmayan) vakalar alınmıyor” dedi.

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Boğaziçi Köprüsü'nde SMA hastaları için eylem yapan kişi tutuklandı. Sunucudan bu karara tepki Şişli'de cinayet: ABD'li yaşlı adam evine aldığı Suriyeli tarafından öldürüldü F. Altaylı'dan Akşener'e: 'İmamoğlu ve Yavaş'a korkak diyorsan, 1 numaralı korkak sensin' Ukrayna'lı Genç bir Vatandaş Türkçe konuşarak Kiev'den bildiriyor