Bir vatandaş: "Ekrem İmamoğlu'na verdim oyumu çok da mutluyum. İnsanların yüzü gülüyor. Hizmeti kim yapıyorsa oyu alır."

2996 izlenme 09 Nisan 2024
Reklamlar
Sokak röportajına konuşan bir vatandaş:  'Benim liderim o, ondan başkasına oyumu vermem' kafalarını bırakın. Ekrem İmamoğlu'na verdim oyumu çok da mutluyum. İnsanların yüzü gülüyor, ne hale getirdiniz hepimiz. Hizmeti kim yapıyorsa oyu alır."

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Meteoroloji tarih verdi: İstanbul'a kar geliyor Mecliste Sorulan Sorulara Cevap Veremeyince iftiraya başvurdu. Her evde 3 araba var diyen akepe'liye cevap: 'Seni 40 senedir tanıyorum, senin bir bisikletin bile yok' a Haberin Yeni Gülü. Aralıksız Cilalama Yapıyor