Bir vatandaş: "Ekrem İmamoğlu'na verdim oyumu çok da mutluyum. İnsanların yüzü gülüyor. Hizmeti kim yapıyorsa oyu alır."

2996 izlenme 09 Nisan 2024
Reklamlar
Sokak röportajına konuşan bir vatandaş:  'Benim liderim o, ondan başkasına oyumu vermem' kafalarını bırakın. Ekrem İmamoğlu'na verdim oyumu çok da mutluyum. İnsanların yüzü gülüyor, ne hale getirdiniz hepimiz. Hizmeti kim yapıyorsa oyu alır."

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Fatih Portakal, Normal yayın akışını keserek Seçimin iptal edildiğini böyle duyurdu Saadet partisi yeni reklam filminde köprüler aracılığı ile yapılan soygunu ele almış Fikirtepe'de Söndürülen Yangına ait Değişik Görüntüler Ve Yangın Çıkan Binanın Son Hali. Akp genel başk. 'Bizi enayi sanıyorlar' dediği Prens Selman'ı özel tören ve 21 pare top atışıyla karşılayıp kucaklaştı