Bir vatandaş: "Ekrem İmamoğlu'na verdim oyumu çok da mutluyum. İnsanların yüzü gülüyor. Hizmeti kim yapıyorsa oyu alır."

2996 izlenme 09 Nisan 2024
Reklamlar
Sokak röportajına konuşan bir vatandaş:  'Benim liderim o, ondan başkasına oyumu vermem' kafalarını bırakın. Ekrem İmamoğlu'na verdim oyumu çok da mutluyum. İnsanların yüzü gülüyor, ne hale getirdiniz hepimiz. Hizmeti kim yapıyorsa oyu alır."

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Saadet Partisi Ordu Milletvekili adayı Muammer Bilgiç'den çok ilginç seçim filmi Yaratıcı berberin ilginç uygulaması takdir topladı Oyuncu Yunus Günce, O Şahsa Öyle Sorular Sordu ki: 'Sen en son ne zaman UTANDIN?' Sosyal Medyanın Konuştuğu Mhp'li genç 'Chp oy çaldığı için değil çaldırmadığı için kazandı'