ÖZELLEŞTİRME DEĞİL BU!

1030 izlenme 18 Nisan 2018
Reklamlar
Türkiye’de yıllar önce devlet eliyle kurulmuş şeker fabrikaları var. Bu fabrikaların kuruluş amacı neydi?

Türk halkının doğal şeker ihtiyacını karşılamak; bunların dışında ithal ürünü durdurmak / ortadan kaldırmak ve bu fabrikalarla yöre halkının istihdamla ilgili sorunlarını çözüme kavuşturmaktı…

Açıkçası araştırıldığında da görüldüğü üzere bu fabrikaların birçoğunda üç nesil çalışmış; çocuklarını da buradan kazandıklarıyla büyütüp, okutmuşlar…

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Prof. Naci Görür, deprem gecesi enkaz altında kalan bir vatandaşın kendisini görüntülü aradığı anları anlatırken gözyaşlarını tutamadı Çekmeköy akp'den CHP'ye geçince, çocuk parkı akaryakıt istasyonu olmaktan kurtuldu. Akepe genel başkanı, Ekrem İmamoğlu için 'Beyefendi ortalıkta yok ben hiç tatil yapmadım' demişti Kemal Kılıçdaroğlu, Ekrem İmamoğlu'na kurulan kumpası ve arkasında kimlerin olduğunu açıkladı