Arınç'tan tayyip'e gönderme: Birileri "ben ekonomistim" diyor

1191 izlenme 01 Mart 2022
Reklamlar
Sürekli tartışmalı söylemlerde bulunan akp kurucusu Bülent Arınç'tan tayyip'e gönderme: Birileri "ben ekonomistim" diyor, ben de kendime "iyi bir hukukçuyum" diyorum

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Gazeteci E. Acarer, yurt dışına kaçmak zorunda bırakılan işadamının başına gelenleri anlatıyor. Ekrem İmamoğlu, Binali Yıldırım ile Erdoğan'ın kendisiyle ilgili sözlerine cevap verdi ENGİN ÖZKOÇ: "ŞEHİTLERİMİZE KELLE DİYEN HAYSİYETSİZDİR" İlber Ortaylı'dan Lozan Açıklamaları: 'Bazı Sahte Tarihçiler de tekrarlıyorlar. .'