2012'de Kötü muamele gördüm diyerek ağlamış 2018'de tam tersini söylemişti

33295 izlenme 07 Nisan 2025
Reklamlar
Bir dediği bir dediğini tutmadığı gerekçesiyle sürekli eleştirilen şahıs 2012 yılında hapisten çıktığı zaman gördüğü kötü muameleleri kanal kanal dolaşıp ağlayarak anlatmıştı. 
Aynı şahıs 2018 yılında katıldığı bir programda ise asla kötü bir muamele görmediğini iddia etti.

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Akp'li Ş. Tayyar: ''Bir eleştiriyi bile yargı konusu yaparsanız, o zaman kim konuşacak?" CHP'Lİ BELEDİYENİN ÇADIRLARINA SALDIRI Şarkıcıdan tayyip'e: “Kurban olayım sizlere. Götürdük malları, valla” Hala aynı düşüncede mi acaba?